הכל בקול

ללימוד פיתוח קול ברמה הגבוהה ביותר
ובהתאמה מדויקת לקול האינדיבידואלי שלך

מי אנחנו

מרכז הכל בקול נפתח בשנת 2013 כמרכז מקצועי לפיתוח קול, אולפן וסאונד.
המרכז מנוהל על ידי שרה אסולין, בוגרת מכללת לוינסקי לחינוך ובעלת תואר B.Ed להוראת
מוסיקה ופיתוח קול.
מתוך מקצועיות וניסיון רב פיתחה שרה אסולין את שיטת 'הקול ברור' המבוססת על
האסכולה האיטלקית בשילוב טכניקות מודרניות ומדויקות לפיתוח קול ולריפוי עצמי.
בנוסף מציע המרכז לימודי אולפן וסאונד מקצועי בקבוצות קטנות ויחס VIP.
הלמידה בקורסים בנויה בשלבים ברורים ותהליך מהיר וקל על מנת לקבל תוצאות
אפקטיביות ומעשיות. לאורך כל תהליך הלמידה, מלווה המרכז את התלמידים בהנחיה
ומענה לשאלות העולות מן השטח. הצוות במרכז מסייע בהטמעת הנלמד על ידי תרגול
ותמיכה ואף מכוון בהשמה מקצועית.

מה אנחנו עושים

במהלך פעילותו המבורכת של המרכז נחשפו מאות נשים ובנות לתחום פיתוח הקול, למשמעותו ולחשיבותו הרבה, ולהשפעתו הברורה על איכות החיים ועל העצמת היכולות הנפשיות. השיטה המיוחדת שפיתחה שרה אסולין ללימוד פיתוח קול קבוצתי ברמה הקרובה ללימוד פרטני, זכתה ב”ה להצלחות רבות, ובוגרות המרכז מקיימות קורסים בשיטה זאת בכל רחבי הארץ.

נוסף לקורסים לפיתוח הקול, ללימודי “הקול ברור!” ולטיפולים בבעיות קול –מפיק מרכז “הכל בקול” תכניות, מופעים וקונצרטים בסטנדרטים גבוהים ביותר, במגוון סגנונות וז’אנרים.

תוכניות הלימוד וההעשרה, שמציע מרכז “הכל בקול“, הן מגוונות ומותאמות לכל קהל יעד, ולגב’ שרה אסולין, מנהלת המרכז, יש נסיון רב גם בקבוצות של: בנות מיוחדות – בשיעורים פרטניים ובקבוצות; נשות גיל הזהב – לחוויה ולהעשרה מדהימה בגיבוש קבוצתי חם ומשמח; ואף נוער בסיכון.

קורסים מרוכזים לפיתוח קול

בשנת תשע”ג (2013) בנתה שרה קורס ייחודי ללימוד פיתוח קול בקבוצה, בשיטת “הקול ברור” שפותחה בלעדית על ידה. קורס זה משלב את הידע המקצועי ואת הניסיון הרב שצברה שרה במהלך שנות עבודתה בהנהלת המרכז, והוא מעניק מענה מקצועי וחוויתי לבנות, המעוניינות לפתח את קולן ברמה גבוהה בקורס קבוצתי. יתרונו הגדול של הקורס לעומת שיעורים פרטיים – בחוויה הקבוצתית, תוך דגש ומעקב על תהליך התקדמות אישי, ועל עמידה ביעדי התקדמות קולית הנקבעים לכל אחת באופן אישי, ונבדקים לאורך כל הדרך באופן דינמי עד להצלחתה המלאה של כל בוגרת. מעבר לכך, לקראת סיום הקורס מקליטות המשתתפות שיר עם קטע סולו אישי לכל אחת.
הקורס במתכונת יחודיית זו, הנותן מענה מושלם למקצועיות המשולבת בחוויה,  מעניק ערך מוסף של בניית דימוי עצמי חיובי ושל העלאת הביטחון העצמי – המביאים לשיפור בכל תחומי החיים.
השיטה המיוחדת שפיתחה שרה אסולין ללימוד פיתוח קול קבוצתי ברמה קרובה ללימוד פרטני, הוכיחה את עצמה וזכתה לפרסום גם בחו”ל. למרכז ‘הכל בקול’ הגיעו תלמידות מאירופה לפיתוח קול אישי ומהיר במהלך חופשתן בארץ.
 

השתלמויות לצרידות ובעיות קוליות

לאור הביקוש הרב, החלה שרה להביא את בשורת פיתוח הקול לתחומים בריאותיים: ריפוי צרידות ופתרון בעיות קוליות, הנובעות משימוש מאומץ ולא נכון במיתרי הקול, ומניעת היווצרותן ו/או הישנותן. הלימוד מתקיים במגוון מסגרות, ביניהן: השתלמויות למורות ולעובדות הוראה, קורסים בקבוצות קטנות ושיעורים פרטניים. במסגרות אלו לומדות הנשים טכניקה להפקת קול בצורה נכונה מבלי לגרום עומס, מאמץ או לחץ על מיתרי הקול. השיפור המהיר בקול בא לידי ביטוי בצלילות ובעוצמה הקולית המושגת לאחר התרגול, בהפחתת כאבים הנובעים מבעיות קוליות, והוא מועיל גם לטיפול ביבלות על מיתרי הקול ובמניעת ניתוחים להסרתן.

 גב’ שרה אסולין רואה שליחות חשובה לעזור לקהל עובדי ההוראה בכלל ולצרודים בפרט –   להסיר לצמיתות את בעיית הצרידות ובכך לשפר את החוייה בלמידה ואף את המשמעת בכיתה.
 
 

הקול בשבילכם

הכל בקול” – המרכז לפיתוח קול אשר יתן לך מקצועיות ברמת על עם התאמה אישית לקול שלך, לקשיים בהפקת קול, בדיבור ממושך ובשירה ויפתור לך אותם במהירות שיא עם חוויה אישית מעצימה, מוזמנים להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שברגע זה שרים ומדברים בקול צלול בריא, יפה ועוצמתי!

הניוזלטר שלנו יעניין אותך!
מבטיחים...

רוצה לקבל אותו לדוא"ל לפני כולם?

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
עגלת קניות
Start typing to see posts you are looking for.
חנות
0 items סל קניות
החשבון שלי

פעם ראשונה באתר?

אנחנו אוהבים לפנק אורחים חדשים

קבלו 20% הנחה
לרכישה הראשונה​

הזינו קוד קופון

:
:
:

* הקופון בתוקף לחצי שעה הקרובה


קבלו במתנה את עשרת הכללים לשמירה על הקול