בואי להקליט את
החלום שלך!

בקורס טכנאות אולפן

קורס טכנאות אולפן

הקורס הכי מבוקש מבית הקול בקול

עכשיו בלמידה מקצועית אישית \ עצמאית

בואי והצטרפי לעשרות בוגרות שעובדות עם התחביב שלהם

ומרוויחות ממנו כסף!

המסלולים שלנו בטכנאות אולפן

מסלול בייסיק

מסלול פרימיום

למתחילות בתחילת הדרך ורוצה ללמוד בצורה מקיפה ומעודכנת ולהתחיל לעבוד ולכסות את ההשקעה תוך כדי הקורס.

למתקדמות – שכבר עובדות עם התוכנה, מקליטות וממקססות – קורס שיביא את היצירות שלך לרמה אחרת שלא  העזת לחלום עליה, בשילוב הדרכה בפיתוח קול כדי שתוציאי הקלטות יפות יותר, ומיקסים מושלמים אחד אחד.

ומה ייחודי אצלינו?

 קובץ פתרון בעיות נפוצות , בעיות שאת אף פעם לא רוצה להתקל בהן אבל אם הם  יבקרו אצלך את מוכנה ורגועה

פורום בוגרות. למידה ביחד תורמת למוטיבציה ולכן את מקבלת גישה לפורום המדהים של בוגרות ותלמידות הכל בקול, לשאול ולהתרענן תוך כדי הלמידה.

יש לך דרך לקבל משוב מקצועי  – תוכלי לבוא לאולפנים המפנקים של הכל בקול -בבר אילן בירושלים לשעת תרגול פרונטלי עם מאמנת מקצועית, להשמיע, לשאול

איך זה עובד?

16 שעורים

דוגמאות

תרגול

תמיכה

16 שעורים (בייסיק / פרמיום) בשפה ברורה עם דוגמאות שכיף לשמוע, ובהיקף ידע רחב,

כל שבוע נפתח לך שעור , תוכלי להתרענן עם החומר ב2:00 בלילה או בשעת בוקר נינוחה, בלי להתארגן ולצאת מהבית, בלי לו”ז ומערכת שנפגשים לך עם תכניות אחרות, בלי קבוצה מסביב,

את מקבלת במהלך השעורים הדגמה מעשית איך משתמשים עם אפקטים ומכשירים שיוצרים יופי, הד , חשמולים וכל מיני דברים מדהימים. תלמדי  מה נכון ומה פחות מושלם, כמה, איך ולמה בצורה מדויקת וברורה, 

בכל מיקס שתעשי אחר כך תהיה לך השראה של מה איך כמה ולמה.

בסיום כל שעור תקבלי משימה לתרגול.

 אימון מביא אותך ליכולת מעשית, תרגול נותן לך להבין לעומק את מה שלמדת  ולבצע. 

כך תרכשי בטחון ואמון ביצירות שלך.

מה קורה אם יש שאלה? משהו לא עובד? נתקע? את לא בטוחה שזה איכותי וטוב? בדיוק בשביל זה יש מוקד של תמיכה טכנית, התמיכה דרך המייל ומומלץ לצרף צילום מסך כדי שנבין טוב יותר מה בדיוק הבעיה. המענה במוקד עד 48 שעות.

מענה מקצועי מהיר לבהירות שלך

הבונוסים שתקבלי

ציוד אולפן איכותי

המתאים לכל חדר  סטנדרטי בבית שמגיע עם שליח עד אליך לבית, כולל הדרכה של איך להתקין ולחבר את הכל.

הציוד כולל מקרופון קונדנסר, כרטיס קול, פופר, 2 זוגות אוזניות אולפן, סטנד למיקרופון, מעמד לאוזניות, חוברת סיכום ותרגול ואונקי מעוצב עם פליבקים לתרגול. 

שובר להתקנת תוכנת קיובס 12

אצל טכנאי אמין ומורשה. תוכלי גם לבדוק מולו אם אכן המחשב שלך יתאים לתוכנה או שכדאי לשדרג כדי לקבל עבודה זורמת ונוחה.

תוכנת ההקלטות הטובה והמתקדמת ביותר לעבודה המקצועית והאיכותית.

ערכת הקול ברור לפיתוח קול

מקצועי בלמידה עצמית, כדי שתוכלי לשפר את הקול שלך, להקליט בצורה טובה יותר שתביא לך עבודה קלה ותוצרים מושלמים יותר.

וזה לא רק בשבילך: תוכלי להדריך כל אחת שתקליט אצלך לשיר יותר טוב, והיא לא תפסיק לספר ולשווק אותך – כי רק אצלך היא הצליחה לשיר גבוה ויפהפה.

יש עוד משהו שלא חשבנו עליו?

ודאי, אנחנו מעריכים אותך על כך .

ניתן לקבל אונקי בתוספת סמלית עם שליח עד הבית, האונקי מכיל את כל החומר, כולל המשימות השבועיות, כולל הבונוסים, קובץ פתרון הבעיות וקיצורי הדרך לעבודה רווחית ויעילה.

 4 חודשים בשני המסלולים ואת עם מקצוע ביד!

לכל החיים. חשוב לנו שתמיד תוכלי לחזור ולהתרענן, בפרט קובץ פתרון הבעיות הייחודי שיכול מאד לשמש אותך בתחילת עבודתך, בשדרוג ציוד, בהעברת מיקום האולפן למקום אחר.

כאן ההפתעה הגדולה: לא חייבים חדר מיוחד, הרבה אולפנסטיות מהגדולות בתחום התחילו בתור בחורות, בחדר שינה שלהן, כל ערב קפלו את הציוד לארון. והיום – יש להם אולפנים גדולים ומשכורות של חמש ספרות. דווקא בשביל התחלה – חדר עם ציוד ביתי נותן לנו אקוסטיקה טובה להתחיל איתה. בקורס יש שעור מיוחד על איך יוצרים אקוסטיקה טובה בחדר ביתי עם מה שיש בבית, בלי להשקיע!

השקעה באולפן מתחלקת לשלשה פרמטרים

  1. מחשב נייד או נייח המתאים לתוכנת קיוביס, יכול להיות שמה שיש לך בבית מתאים, תוכלי להתייעץ עם הטכנאי שמתקין עבורך את הקיובס על זה.
  2. תוכנת קיובס בגרסה 12 -שאת מקבלת שובר להתקנתה -במתנה
  3. ציוד אולפן איכותי – רגע, אמרנו כבר שאת מקבלת את זה במתנה, לא?

ההמלצה שלנו היא כמה שיותר מהר, הנסיון הראה שמי שיש לה ציוד בבית מתקדמת ומגיעה יותר בקלות לעבודה בתחום, ומי שמתמהמהת לרכוש וסומכת רק על התרגולים האפשריים באולפן של הכל בקול – שוכחת את החומר, צריכה יותר להעזר בשעורים כדי לעבוד בזה, ובד”כ פחות עובדת בזה.

נכון שיש המון אולפנים אבל גם הביקוש הולך ועולה מיום ליום, היום כל בת מצווה ואירוע משפחתי עוברים בהקלטה באולפן, כל תוכנית ומצגת של בית ספר וסמינר – חייבים פס קול איכותי של אולפן.

אנחנו נותנים לך קורס שווק ומכירות, איך לצאת לדרך, כמו כל תחום עצמאי דרושה עבודת שווק והמון סיעתא דשמיא להצליח, אם את אוהבת ומוכנה להשקיע אני מאמינה שאחרי שתלמדי בצורה מקצועית, תתאמני תשקיעי ותוציאי תוצרים מושלמים הלקוחות יחפשו אותך בשביל היצירות המושלמות שהם שואפים אליהם. מהנסיון שלנו, בוגרות שלנו רציניות עובדות בזה אפילו תוך כדי הקורס.